- Fizinė parduotuvė Vilniuje, adresu Antakalnio g. 42
Dažniausiai užduodami klausimai:
KUR MANO UŽSAKYMAS?
- kuomet užsakymas yra išsiųstas Jus gausite atskirą el.laišką, kuriame bus nurodyta informacija apie užsakymo išsiuntimą bei siuntos numeris. Jeigu negaunate laiško, pasitikrinkite ar užsakymo metu įvestas el.paštas buvo įvestas be klaidų.
______________________________________________
PER KIEK LAIKO GAUSIU PREKES?
- prekės pristatomos per 1-2 d.d. nuo prekių išsiuntimo dienos. Terminas gali ilgėti jeigu buvo įvestas klaidingas adresas, tel.nr arba švenčių metu.
______________________________________________
KADA IŠSIŲSITE MANO UŽSAKYMĄ?
- jeigu visos prekės yra mūsų/tiekėjo sandėlyje, užsakymas atliktas iki 15h išsiunčiamas tą pačia darbo dieną. Jeigu prekių nėra sandėlyje, užsakymo išsiuntimas gali užtrukti iki 3-5 d.d.
______________________________________________
NEGAVAU DALIES UŽSAKYTŲ PREKIŲ, KĄ DARYTI?
- kartais užsakymas yra dalinamas į dvi atskiras siuntas, apie tai pranešame el.laišku (pasitikrinkite "spam" skiltį).Taip pat galėjote gauti laišką apie dalinį užsakymo grąžinimą, kuris reiškia, kad vienos/kelių prekių neturime, todėl Jums bus atliktas grąžinimas už jas. Jeigu negavote nei vieno iš šio laiško, tačiau užsakyme trūksta prekių, susisiekite: [email protected]
______________________________________________
GAVAU LAIŠKĄ APIE DALINĮ UŽSAKYMO GRĄŽINIMĄ, KĄ JIS REIŠKIA?
- Jūsų vienos/kelių užsakytų prekių neturime, todėl atliksime grąžinimą už jas. Pinigai grąžinami per 1-3d.d., priklausomai nuo mokėjimo būdo.
______________________________________________
MANO UŽSAKYMAS ATŠAUKTAS, KODĖL?
- gali būti kelios priežastys: nepatikslintas tel.nr ar kita informacija, neatliktas mokėjimas, neturime šių prekių arba jų pristatymas gali užtrukti ilgiau nei 5 d.d., atšauktas Jūsų prašymu.
______________________________________________
KAIP PANAUDOTI NUOLAIDOS KODĄ?
-gavus el. paštu nuolaidos kodą, jį įvesti galite perėję iš krepšelio į apmokėjimo puslapį. Jame ieškokite mygtuko rudos spalvos "Turite nuolaidos kodą". Paspaudę jį, įveskite gautą nuolaidos kodą.
______________________________________________
NEPAVYKO APMOKĖTI PER EL. BANKININKYSTĘ, KĄ DARYTI?
- apmokėjimas kartais gali nepavykti dėl sutrikusios mokėjimo sistemos ar bankų veiklos. Apmokėti užsakymą galite šiais rekvizitais:
UAB ALFAZOO LT397300010162152314 ; Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį.