Visos Kategorijos

Pirkimo Taisyklės

PRANEŠIMAI

Nemokamas pristatymas virš 3000+ prekių, kai jų vertė viršija 30€.

lazy

1. Bendrosios nuostatos.

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes internetinėje parduotuvėje alphazoo.lt (toliau – el. parduotuvė).

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

1.3.3. juridiniai asmenys;

1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.

1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).

2. Asmens duomenų apsauga.

2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:

2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;

2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes

2.2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.

2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog

2.3.1. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Šio sutikimo Pirkėjas bet kada gali atsisakyti informuodami el. parduotuvės adminstraciją el. paštu info@alphazoo.lt

2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.

2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

2.6. Asmens duomenys trečioms šalims yra neteikiami.

2.7. Asmens duomenys saugomi ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai. Duomenų subjektas turi būti informuotas apie galimybę bet kada pareikalauti, kad jo duomenys būtų sunaikinti, kreipdamasis į el. parduotuvės administraciją.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

3.2. Remiantis LR Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 (nauja redakcija) patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka, pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis buvo sudaryta dėl:

3.2.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;

3.2.2. laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;

3.2.3. dalyvavimo žaidimuose ir loterijose.

3.3. Taisyklių

3.3.1. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.

4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu. Pardavėjas neprisiima atsakomybės, jeigu Pirkėjas nurodė klaidingą el. paštą ir dėl to negavo informacinių laiškų iš Pirkėjo.

5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

5.4.1. atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, prisijungęs prie savo el. banko arba atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į el. parduotuvės banko sąskaitą.

5.4.2. atsiskaitymas naudojant Neopay (neopay.lt) sistema (Galimi mokėjimo būdai: Swedbank; SEB; Luminor; Medicinos bankas; Šiaulių Bankas; Citadele; Revolut; NEO Finance; Lietuvos kredito unijos; RATO, Kreda, Paysera;).

5.4.3. atsiskaitymas atsiėmimo parduotuvėje metu. Atsiemant prekes parduotuvėje galite mokėti grynais ir kortele.

5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas. Pirkėjui už prekes apmokant pavedimu i banko sąskaitą, užsakymo neapmokėjus per 2 darbo dienas, užsakymas anuliuojamas.

5.6. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti iš Pirkėjo dalinio arba pilno avansinio apmokėjimo.

5.7. Tais atvejais, kai pirkėjas naudojasi specialiu, vienkartiniu nuolaidą suteikiančiu kodu ir nurodo jį Nuolaidos laukelyje, nuolaida suteikiama tik tą vieną kartą.

6. Prekių pristatymas.

6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo sąlygas.

6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės (nenurodytas kontaktinis tel.nr., el. paštas, pilnas adresas, pašto kodas arba nurodytas klaidingai ir t.t.) arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6.6. Gautos siuntos būklę Pirkėjas privalo nustatyti pristatymo metu. Pastebėjęs pažeidimą Pirkėjas siuntos turi nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.

6.8. Pardavėjas pasilieka teisę išsiųsti Pirkėjo užsakytas prekes ne viena siunta, apie tai informuodamas Pirkėją el. paštu.

6.9. Pardavėjas negalintis užtikrinti užsakytų prekių išsiuntimą Pirkėjui per 7 d.d. atlieka dalinį arba pilną užsakymo grąžinimą prieš tai informuodamas Pirkėją nurodytu el. paštu.

7. Prekių kokybės, garantijos.

7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės ir kategorijos aprašyme.

7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (ekrano savybių, spalvos, ryškumo) ypatybių.

7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.

7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas.

8.1. www.alphazoo.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes, nenurodydami priežasties, tačiau apmokėdami visas prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.

8.2. Prekių grąžinimas organizuojamas per Omniva, Lpexpress, Venipak, DPD paštomatus arba per Venipak siuntų tarnybą, Pirkėjo pasirinkimu.

8.3. Prekės grąžinimo išlaidos ne dėl Pardavėjo kaltės, jeigu prekės grąžinamos pasitelkiant Pardavėjo kurjerius yra apmokęstinamos Pirkėjo šia tvarka:

8.3.1. Grąžinimas per Omniva paštomatą:

8.3.1.1.siuntoms iki 30kg - 2.19 Eur

8.3.1.2. siuntoms nuo 30kg - 4.36 Eur

8.3.1.3. siuntoms iki 60kg - 6.55 Eur

8.4. Jeigu prekių dydis, savybės, svoris neleidžia atlikti grąžinimo per Omniva paštomatą, grąžinimas vyksta per Venipak kurjerį.

8.4.1. Grąžinimas per Venipak kurjerį apmokęstinamas šia tvarka:

8.4.1.1. Siuntoms, kurių svoris iki 10kg kaina 3.00 Eur

8.4.1.2. Siuntoms, kurių svoris iki 20kg 4.50 Eur

8.4.1.3. Siuntoms, kurių svoris iki 30kg 5.50 Eur

8.5. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę pasirinktu pristatymo būdu, savo jėgomis, išskyrus Lietuvos paštą, Pardavėjo nurodytu adresu: UAB Alfazoo, Antakalnio g. 42, Vilnius, LT-10304, Lietuva, +3706 7528 475.

8.6. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

8.7. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 (nauja redakcija) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

8.8. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių

8.8.1. punktu, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. parduotuvės kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

8.9. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.9.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

8.9.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

8.9.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

8.9.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

8.9.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

8.10. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko

8.10.1 straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8.11. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

8.12. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, per 14 dienų Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

8.13. Kilus nesutarimams tarp Pirkėjo ir Pardavėjo dėl prekės kokybės, Pardavėjas, gavęs raštišką Pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.

8.14. Netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti savo lėšomis veža Pirkėjas.

8.15. Taip pat Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą: www.vvtat.lt bei Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą: www.ecc.lt

8.16. Atliekant grąžinimą ne dėl Pardavėjo kaltės, pristatymo mokęstis yra minusuojamas iš grąžinamos prekės kainos.

8.17. Jeigu grąžinamos prekės kaina yra mažesnė negu grąžinimo mokęstis, Pirkėjas įsipareigoja padengti grąžinimo išlaidas.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.

9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.

9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

10. Rinkodara ir informacija.

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.

10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.

10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

11. Baigiamosios nuostatos.

11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka. Taip pat Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą: www.vvtat.lt bei Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą: www.ecc.lt

Reikia pagalbos?

  • phone 2 +370 (675) 28 475
  • messenger 1 Messenger
  • email 1 Email: pagalba@alphazoo.lt

Prenumeruokite mus

Krepšelis
Užsiregistruoti

Dar neturite paskyros?

0 Palyginti
0 items Krepšelis
Parduotuvė